Belinda van der Laan
Ik ben Belinda van der Laan, ik werk sinds 2022 als administratief medewerker op de St. Leonardusschool, maar mijn twee kinderen, een dochter en een zoon, hebben vanaf de kleuters tot aan groep 8 hier op school gezeten. Alles bij elkaar loop ik hier al sinds 2010 rond. Het is een cadeautje om hier te werken. Mijn werkzaamheden zijn heel gevarieerd en afwisselend, wat het werk heel leuk en aangenaam maakt. Ik heb veel contact met ouders en kinderen, geen dag is hetzelfde. Ik werk met ontzettend veel plezier binnen ons fijne team op onze school.